Grafično oblikovanje in arhitektura Moj atelje

Ker smo ljudje nadvse vizualna bitja, ki se šele na podlagi vizualnega izgleda odločimo, ali bomo vsebino sploh prebrali, je grafično oblikovanje zelo pomembno – tako za podjetne posameznike, kot za velike korporacije. V našem podjetju vam nudimo privlačne ideje, osebni pristop, hiter odzivni čas ter predvsem personaliziran način iskanja rešitev, ki bodo odgovarjale prav vašim potrebam.

V podjetju Mojatelje vam nudimo celostno storitev oz. grafično oblikovanje celostne podobe vašega podjetja. Proces našega dela tako vključuje začetno posvetovanje ter pogovor o specifičnih zahtevah, vaših željah, potrebah, motivaciji ter poslanstvu, vaših prioritetah ter, ne nazadnje, vašem okusu ter pričakovanjih. Nato se prične oblikovanje vašega logotipa. Pred tem je potrebno določiti barvno shemo, obliko ter se odločiti, ali bo logotip vseboval črke, morda začetnice ali pa bo sporočilo strankam posredoval izključno skozi druge simbole. Nadalje vsako uspešno podjetje potrebuje tudi privlačne in profesionalne vizitke z visoko sporočilno vrednostjo. Med nujnimi potrebščinami se nahaja tudi grafično oblikovanje vaše spletne strani ter ostalih tiskovin, kot so letaki, reklame, koledarje itd.

grafično oblikovanje

Na tem mestu naj omenimo, da je dandanes spletno poslovanje že zelo razširjeno ter nujno potrebno za širjenje prepoznavnosti posameznega podjetja. Naše stranke zato spodbujamo, da si uredijo pregledno spletno stran, ki bo oblikovana poslovno, dostopno ter stranki prijazno. Spletna stran je v večini primerov namreč prvi kontakt kupca s podjetjem, zato naj bo na strani pregledno napisan kontakt podjetja. Če prvi vtis ni dober, je nadaljnja komunikacija žal ogrožena.

Grafično oblikovanje celostne podobe podjetja vsebuje tudi oblikovanje računa, ovojnic, žiga, mape, promocijskega materiala, avtomobilskih nalepk in embalaže. V našem podjetju imamo z grafičnim oblikovanjem že ogromno izkušenj ter znanja, ki smo ga pridobili tekom let. Zavedamo se, da ima vsak posameznik posebne ter drugačne želje, zato se med poslovanjem skušamo čim bolj vživeti v njegovo vlogo, da bi čim lažje oblikovali po njegovem okusu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.